Pozicija:
Rukovodilac kontakt centra
Lokacija:
Crna Gora, Podgorica
Industrija:
Telekomunikacije
Oblast rada:
Telekomunikacije
Neophodne sekcije u biografiji:
- Lični podaci
- Obrazovanje
- Radno iskustvo
- Strani jezici
- Korišćenje računara
- Veštine
- Prilog biografija
Opis posla:
- Rukovođenje i unaprjeđivanje rada Kontakt centra
- Istraživanje i praćenje novina na tržištu i implementacija istih u kompaniji
- Kontrolisanje realizacije promjena i uvođenje novih alata, sistema i procesa u Kontakt centru
- Koordinacija aktivnosti vezanih za žalbe i prigovore korisnika i pružanje podrške zaposlenima na ovim poslovima
- Odgovoran za administraciju i funkcionisanje IVR-a
- Učestvovanje u izradi planova prodaje i postavljanju targeta za zaposlene koji su angažovani na prodajnim aktivnostima
Zahtevi:
- Prednost imaju kandidati sa završenom Višom školom/fakultetom iz oblasti tehničkih nauka
- Napredni nivo znanja engleskog jezika
- Poznavanje rada na računaru: Microsoft Excel (napredni nivo), Microsoft PowerPoint (srednji nivo), SAP (napredni nivo)
- Minimum 2 godine iskustva u oblasti telekomunikacija
Rok:
Istekao
Ukoliko ste zainteresovani za poziciju i Vaš profil odgovara navedenim kriterijumima, molimo registrujte se na našem sajtu i kreirajte svoju online biografiju kako biste mogli da konkurišete.
Samo kandidati koji uđu u uži izbor će biti kontaktirani.
Ukoliko imate dodatna pitanja vezana za konkurs, slobodno nas kontaktirajte putem e-maila Gi Group Crna Gora.