Recruitment
Pozicija:

Rukovodilac kontakt centra

Kompanija:

Telemach

Lokacija:

Crna Gora, Podgorica

Industrija:

Telekomunikacije

Oblast rada:

Telekomunikacije

Neophodne sekcije u biografiji:
  • Lični podaci
  • Obrazovanje
  • Radno iskustvo
  • Strani jezici
  • Korišćenje računara
  • Veštine
  • Prilog biografija
Opis posla:

 

  • Rukovođenje i unaprjeđivanje rada Kontakt centra
  • Istraživanje i praćenje novina na tržištu i implementacija istih u kompaniji
  • Kontrolisanje realizacije promjena i uvođenje novih alata, sistema i procesa u Kontakt centru
  • Koordinacija aktivnosti vezanih za žalbe i prigovore korisnika i pružanje podrške zaposlenima na ovim poslovima
  • Odgovoran za administraciju i funkcionisanje IVR-a
  • Učestvovanje u izradi planova prodaje i postavljanju targeta za zaposlene koji su angažovani na prodajnim aktivnostima

 

 

Zahtevi:
  • Prednost imaju kandidati sa završenom Višom školom/fakultetom iz oblasti tehničkih nauka
  • Napredni nivo znanja engleskog jezika
  • Poznavanje rada na računaru: Microsoft Excel (napredni nivo), Microsoft PowerPoint (srednji nivo), SAP (napredni nivo)
  • Minimum 2 godine iskustva u oblasti telekomunikacija

Možete se prijaviti putem sljedećeg linka: https://my.gigroup.me/apply/58

Rok: Istekao

Ukoliko ste zainteresovani za poziciju i Vaš profil odgovara navedenim kriterijumima, molimo registrujte se na našem sajtu i kreirajte svoju online biografiju kako biste mogli da konkurišete.

Samo kandidati koji uđu u uži izbor će biti kontaktirani.

Ukoliko imate dodatna pitanja vezana za konkurs, slobodno nas kontaktirajte putem e-maila Gi Group Crna Gora.